Powered by Smartsupp

Reklamace a vrácení

Vážený zákazníku,

tvoje spokojenost je pro nás prioritou a proto k nákupu u nás přistupujeme s maximální flexibilitou. Pokud jsi z jakéhokoli důvodu s tvým novým tričkem nespokojen, ať už to je kvůli velikosti nebo prostě jen proto, že ti nesedí tak, jak si očekával, můžeš ho vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.

Podmínky vrácení zboží:

  • Tričko nesmí vykazovat známky nošení nebo poškození.
  • Produkt musí být vrácen v původním stavu.
  • Zákazník je zodpovědný za jakékoli náklady spojené s vrácením zboží. V případě vrácení ti bude plná kupní cena vrácena stejným způsobem, jakým byla platba původně provedena, po obdržení a kontrole vráceného zboží.
  • Pokud chceš zboží vrátit, stáhni si prosím formulář přiložený na konci stránky, vyplň jej a zašli jej společně se zakoupeným zbožím na naši adresu. Případně nás kontaktuj na reklamace@geekarium.cz a detaily doladíme společně.
Tereza Senovičová
Erbenova 2
Prostějov, 79601
IČ: 19787324
Telefon: 731 197 057
Email: tereza.senovicova@gmail.com

Reklamační řád

Záruční doba na všechna trička je standardně 2 roky. Pokud se na tvém tričku objeví vada, která není důsledkem nesprávného použití nebo ošetřování, máš právo na reklamaci. Prosíme tě, aby si při reklamaci postupoval následovně:

  • Kontaktuj nás na našem emailu reklamace@geekarium.cz a popiš problém.
  • Pošli nám fotografie vadného produktu.
  • Zašli nám vadné zboží zpět pro posouzení. Pokud je reklamace uznána, zboží ti opravíme, vyměníme, nebo vrátíme peníze.
  • V případě, že se potisk oloupal v důsledku nesprávného použití (např. praní na příliš vysokou teplotu, chemické čištění nebo nevhodná úprava viz zde, reklamace nemusí být uznána.

Poškození v důsledku přepravy

Pokud by se náhodou stalo, že tvoje nové tričko dorazí poškozené v důsledku přepravy, je nám to velice líto a rádi situaci napravíme. Postup při reklamaci zboží poškozeného při dopravě:

  1. Okamžitě po doručení zásilky zkontroluj její stav v přítomnosti dopravce. Pokud je balík poškozený, je nutné toto poškození zaznamenat v přepravním protokolu.
  2. Kontaktuj nás bez zbytečného odkladu na e-mailu a informuj nás o poškození. Poskytni nám všechny podrobnosti a přilož fotografie poškozeného balíku a zboží.
  3. Nevyhazuj originální obal, neboť může být potřebný pro řešení reklamace s dopravcem. Po obdržení tvého upozornění na poškození zboží zahájíme reklamační řízení s přepravcem a současně se postaráme o rychlé a hladké vyřešení situace – buďto ti zboží vyměníme, nebo vrátíme peníze.

Prosíme, pamatuj na to, že za poškození zboží způsobené po jeho převzetí a neoznámené včas již nemůžeme nést zodpovědnost. Proto je důležité zkontrolovat stav zásilky okamžitě po doručení. Děkujeme za pochopení a spolupráci. Věříme, že i přes nepříjemnosti spojené s poškozením zboží při dopravě uděláme vše pro to, aby tvoje celková zkušenost s nákupem u nás zůstala pozitivní.

Máš-li jakékoliv dotazy nebo potřebuješ pomoci, neváhej nás kontaktovat. Jsme zde pro tebe. Děkujeme za tvoji důvěru a přejeme ti mnoho radosti z tvých nových triček!